Sunday 1 October 2017

Sannhet Om Forex Handel


Jeg er tilbake I årevis har visdommen i Forex trading blitt skjult fra naive handelsmenn. Ingen ønsket å fortelle sannheten. I stedet ble handelsmenn smigret for deres elendige forsøk på å lykkes i Forex. Ingen var i stand til å stå opp og fortelle verden hva Forex handel er egentlig, hvilke utfordringer og fallgruvene som venter på dem som forsøker å bli millionærer eller ha noen formuehandelskvoter. Selv om jeg kommer til å vise hva Forex er laget av, vil jeg avsløre fantasien, myter, virkelighet og sannhet om Forex trading. Eventually vil jeg gjøre deg, min venn, et skarp-tannt monster, som vil rive dette Forex mysteriet fra hverandre og oppnå den lukrative suksessen som bare valgte er i stand til å nå gjennom hele livet med meg, min venn, til Kongeriket Mørke. Forex Dark Lord. Latest News og Posts. Forex meglere sannhet Del 5 Mer om rollover Forex trading er mye dyrere enn du tror. Leve en handel åpen for noen dager, og kom deretter tilbake med en kalkulator. Du mister fordi du tar tap av bankkontoen vs Forex-konto Hva en kontrovers til den forrige Vi bør handle med stopp, men da vil vi tape penger La oss snakke om det. Forex scalping - en sikker måte å tjene på Forex Hvorfor scalping fortjener topplasseringen, og hva tar det med å bli en scalper. Forex-leksjon 6 Del 4 Rentenivåer og negativ overgang Hvordan gjøre handelsfolk oftere En måte er å omdefinere overgangsreglene - gjøre overgang negativ for alle par, og det vil skade for å holde langsiktige handler. Klar, huh . Sannheten om Forex Trading. Forex trading er en jævla spøk 5 av 6 handelsfolk BLÅ hele kontoen sin opp i de første 6 månedene. Det er en ekkelt, skitten virksomhet der meglerne bookies gjør det virke enkelt, men i virkeligheten hvor gjennomsnittet Trader har nesten ingen sjanse til å lykkes og dessverre, hvis disse grådige degenererer bare så på disse gratis video leksjonene i stedet, de bli reddet. Men de fleste kan ikke bli reddet, de blir for lat og sta, slik at de brenner degenererer uten fremtid, denne gjestebloggen posten er for deg. Det er vanskelig å handle utenlandsk valuta, noe som betyr ikke så lett som aksjer Forex trading er en tungt involvert aktivitet på grunn av virksomhetens døgn. Det innebærer også styring av marginer, avgifter og mange andre ting. krever en ganske betydelig pengeinvestering for å være virkelig effektiv, selv om tegningen av massiv margen fra utenlandske meglerhus gjør at noen tror de ikke trenger en stor investering. Virkeligheten er at du ikke bør bruke den marginalen du kan bli tilbudt. Der er en måte å hoppe inn i valutaer gjennom aksjemarkedet. Det er mange ETFer for de viktigste valutaparingene i både lang og kort retning, noe som gjør at du kan gå lenge på en kort ETF for folk som bruker IRA til å handle ETFene kommer også i ultra-variasjonen, noe som betyr at innflytelse er brukt. Valutene handler om bevegelse. Valutahandel handler om bevegelse siden de handler i par. En valuta kan være flat, men hvis den parrede valutaen forandrer seg, beveger paret seg Noen valutaer faller inn i langsiktige trender, men noen ganger regjeringshandlinger for å motvirke den nåværende trenden som Japan. Noen valutaer er imidlertid stabile innenfor en rekkevidde. Det er imidlertid mange penger som kan gjøres selv med de minste svingninger, slik at bevegelsen i det etablerte området Fremdeles gir muligheter, men dette er mer for direkte Forex trading. Med ETFer vil du være på utkikk etter litt større bevegelser, men det betyr en uke og over for å la makroøkonomien spille ut. Den andre tingen om valutaer er at hvis du har mulighet til å gå lang eller kort, direkte eller via ETF, da er det ikke noe å bekymre seg for en generell nedgang i aksjene. Mange mennesker beholder mange penger i IRA, som for få dem til å gå lenge Det gjør dem følsomme overfor tilbakeslag, og det er en rådende bekymring for folk som er lange på markedet. På den annen side, hvis de holder seg i kontanter eller obligasjoner, så kan du få svært lave avkastninger. Valuta handler om relativisme og der for kan fortsatt få tilbake avkastning i en lavkonjunktur Med IRAer trenger du bare å gå lenge de korte ETFene Siden valutaene handler i par, kan begge valutaene gjøre det bra, men det er sterkere enn det andre. Det er mye som de nye binære alternativene der du bare velg hvilken som vil gjøre det bedre. I øyeblikket er det stor bekymring for at markedet har rammet en topp, men dette er ikke sikret. Du kan ikke bare kort SPY, og forventer å sove godt om natten. Frykten er basert på det faktum at markedet har gått opp så mye, men kreftene som kjørte den stigningen, er fortsatt på plass. Pengene er fortsatt flyter, og økonomien er faktisk bedre nå. Frykten stammer fra for mye av en god ting. De tingene som driver valutaer pleier å være langt mer konkre te og følelser betyr mindre siden massive banker, nasjoner og selskaper er spillere i valutamarkedet. De er ikke der som handelsmenn for å gi avkastning, men for å gjøre forretninger eller minimere risiko. Med valuta må du analysere konkrete, kortsiktig informasjon og kortsiktige tekniske. Valutaer er ikke enkle Det er egentlig ikke grunn til å fokusere på valutaer som erstatning for normal aksjehandel. Det er nyttig å holde øye med valutaene som et mål for økonomien, så vel som å ta sporadisk handel når det ikke finnes andre gode alternativer Valutaene er kompliserte og krever mye forskning Teknisk analyse av valutaparet ikke ETF, kan også brukes til kortsiktige filmer Imidlertid kan gebyrer være et problem siden du bruker ETFer, som sannsynligvis vil bevege seg sakte. Du vil se på renter og sentralbankpolitikk, fordi disse har stor innvirkning på hvordan en valuta beveger seg i forhold til andre. Høye renter pleier å tegne kapital til den valutaen, fordi hvis den skal sitte og samle støv, kan det også være med høyere rente. Andre viktige faktorer er produksjon av data for bestemte valutaer og utallige andre indikatorer. Disse er mindre viktige individuelt, i motsetning til et ekstremt viktig en slik som inflasjon eller renten Det er mye mer å se på, så det vil ta litt arbeid Men universet av valutaer er langt mindre enn aksjer, så det bør ikke være så mye mer arbeid. Det er bare nytt for mye aksjehandlere. Teknisk analyse har en tendens til å fungere på samme måte, og er svært effektiv. De tingene som påvirker valutaer, er mest offentlige eller sentrale bankpolitikker, og disse er vanligvis angitt langt på forhånd. Også økonomiske data fungerer på en lengre tidsplan så følger det veletablerte trender og er også telegrafert mesteparten av tiden Dette gjør teknisk analyse mer robust i valutaer, fordi det er mindre overraskelser. Det er mange ETFer som handler i valutaer fra hele verden og noen indekserte ETFer for generell eksponering mot en valuta i stedet for et par Det vil ta litt tid å få en følelse av alle valutaene og hvordan de oppfører seg Hver har sin egen karakter, for eksempel Australske dollar s tendens til å bevege seg med prisen på gull. Innsatsen vil være vel verdt det da det alltid er en valutahandel der ute, noe som danner en ganske konstant kilde for handler. Bli en millionær. Jeg slo 12.415 til 4.520.000 Trading Penny Stocks Nå er det din tur. Dette betyr bare at de fleste detaljhandlere er THE JOKE, ikke forexmarkedet selv. Du må trekke inn eller redigere din kommentar angående forex meglere. Klart skrev du dette fordi du personlig var en feil som en forex-aktør. Så du skylde deg megleren Du hadde ingen anelse om ECN meglere Integral likviditet Money maker meglere er minoriteten nå Dessuten, hvis du mislykkes, er det ikke meglerens feil. Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet hout må jobbe utrettelig hver dag. Det er imidlertid veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex-signaler som de tar ut det gamble-aspektet av det, og bare gjør det til en garantert ting du vil tjene penger. Etter trading Forex for 6 år til en konsekvent seks tall årlig inntekt jeg kan legge til Jeg har prøvd mange forskjellige kilder til Forex signaler, men langt det beste er funnet på fxtradingmethod com det vant t la meg kommentere med link så bare inn i en prikk Vlad er som en gullgruve og vil sørge for at du blir en vellykket handelsmann Få ombord hvis du vil ha ganske garantert suksess fra dag ett uten prøving og feil. Ville bare dele min kompetanse med andre handelsfolk uansett. Forex er faktisk perfekt for folk som ønsker å tjene mye penger på nettet uten å jobbe utrettelig hver dag. Det er imidlertid veldig dumt handel i Forex hvis du ikke har en pålitelig kilde til Forex-signaler, da de tar ut det gamble-aspektet av det og bare gjør det til en garantert ting du vil tjene fortjeneste Etter trading Forex i 6 år til en konsekvent seks tall årlig inntekt jeg kan legge til Jeg har prøvd mange forskjellige kilder til Forex signaler, men langt det beste er funnet på fxtradingmethod com det vant t la meg kommentere med link så bare til en prikk Vlad er som en gullmine og vil sikre at du blir en vellykket handelsmann Få ombord hvis du vil ha ganske mye garantert suksess fra dag ett uten prøvefeil. Ville bare dele min kompetanse med andre handelsfolk uansett. Jeg er enig med deg, 90 forhandlere avslutte Forex trading innen 6 12 måneder lære og være sikker på hva du gjør. Jo at ting er må i forex Great job. Case Studies.7 Leksjoner fra mitt største tap i 1 Year.7 Spørsmål å spørre før hver handel.8 Daglige rutiner Det vil gjøre deg til en millionær. Mine tanker i kommende uke. Den beste Penny Stock Trading Chatroom overrasket enda mer enn 40 leksjoner fra Tim Grittani. Passerer 4 millioner i fortjeneste. Penny Stocking 101. Disse 17 vaner vil gjøre deg til en millionær. Den beste V ideo leksjoner hver Penny Stock Trader og kort selger bør watch.10 Viktige aksjemarkedet leksjoner fra min første millionær student. My hemmelig formel for å finne Penny Stocks Pre-Spike.7 Penny Stock Trading Tips for Beginners.5 Leksjoner fra mitt Steve Harvey Show Intervju .25 Grunnleggende aksjemarkeds handelsvilkår du bør vite. Hvordan du kan slå 1000 til 1 million raskt. My gjennomgang av handelsmerketeknikker Den beste aksjemarkedshandboken som er laget. Studie av hvordan jeg lærte Tim Grittani å få 1075 tilbake i 16 måneder. Hvordan jeg hjalp en mor til to bli en fulltidshandler. Jeg er 29 år gammel enlig mor til to Jeg har ikke en vanlig 9 til 5 Jeg er for tiden daglig handel som en levende Før jeg oppdaget Timothy Sykes spilte jeg rundt med et par andre mentorer og penny pick-sites. Dessverre blir ikke jeg undervist i grunnleggende grunnleggende Jeg mistet 5500-Forferdelig Jeg fant Tim s nettside i mai, og nå er jeg opp 50k læring fra Tim Sykes. Jeg er ekstremt takknemlig for Tim, han er sannheten hendene ned - Asheya Burton. Les hvordan jeg vendte 12.415 til 4.520.000 Trading Stocks. Recently Jeg har lest noen helt forferdelige råd om mer enn noen få finansblogger. Jeg m ikke skal ringe noen ut spesifikt, men det virker som mange bloggere fortaler Forex valutahandel til sine lesere. Disse innleggene presenterer ofte Forex trading som en enkel , lav risiko, måte å skape passiv inntekt Unnskyld språk, men dette er uklarhet for så mange grunner. Disse spesielle bloggene er ikke rettet mot avanserte eller til og med over gjennomsnittlige investorer. Rådgiver nybegynnere investorer for å begynne å dabble i Forexen Markeder er bare ren hensynsløs råd. Sannheten om Forex Trading.1 Forexmarkedet er mer korrupt og mer tungt manipulert enn noe annet handelsmiddel du kan tenke på. Det er veldig lite regulering og det er ingen sentralisert bok for Forex-bransjer. Med aksjer og obligasjoner meglerfirmaet sender hver handel ut til en uavhengig utveksling som skal fylles, lader deg sette en provisjon uavhengig av om handelen din er en vinner eller taper Fordi det ikke eksisterer en enkelt bytte for Forex-handler, tjener ofte Forex meglere ved å spille den andre siden av handelen Mye som forhandleren på et blackjack-bord i Vegas Det er ikke rart at de sier at nesten 90 av Forex-forhandlere mister penger.2 Forex trading er et null-sum spill Hver handel du lager er egentlig et spill mot en annen investor på om en bestemt valuta vil stige eller falle For noen å tjene penger på Forex-markedet, må noen andre tape penger Hvis du har mer informasjon og en bedre strategi, kan du tjene penger på handel Forex Men med profesjonelle handelsmenn, banker og andre institusjoner ofte på den andre siden av disse bransjene, hvor ofte tror du at oddsen er til din fordel? Det er et ordtak i pokerverdenen Det spiller ingen rolle om du er den nest beste pokerspilleren i verden hvis du sitter i et spill med topp 8 Læringen er, ikke spill i et spill hvor du ikke har en edge.3 Det er ikke noe riktig system for å tjene penger i Forex trading. Gjør et raskt Google-søk etter Forex Trading, og du får siden etter produktsidene og gratis kurs som hevder å ha hemmeligheten til å tjene penger handelsvalutaer 99 av dem er ikke mer enn scammy crap.4 Forexmarkeder er ekstremt volatile Se på hva som skjer med dollaren hver gang Ben Bernanke snakker Valutaene blir flyttet av et enormt antall økonomiske og politiske faktorer, hvorav de fleste er uforutsigbare. Dette skaper bare et minfelt for små investorer med vanlige jobber når de prøver å holde tritt med alle dataene.5 Det er en stor e mengde innflytelse i Forex markeder Når du åpner en Forex trading konto må du først åpne en marginal konto med megleren. Standard handel er gjort på 100.000 valutaenheter, meglerhusene vil tilby hvor som helst leverage forhold hvor som helst 10-1 200 1 i for å fullføre handel Denne innflytelsen øker vesentlig din fortjeneste og tap på hver handel og krever eksepsjonell disiplin å håndtere. La oss være ærlige, den gjennomsnittlige personen kan ikke håndtere å ha noen kredittkort uten å bli båret. Jeg tror det er trygt å si de fleste ikke har det som trengs for å styre sin innflytelse i Forex-markeder heller. Jeg prøver ikke å si at det er umulig å tjene penger på valutamarkedet. Men for den lille, uerfarne investoren Forex trading er som å la i hai infested waters mens du bærer Lady Gaga s kjøttkjole Du d blir bedre servert til Vegas og satser på passlinjen på crapsbordet, det vil gi deg økonomisk frihet like rask ly. I ta problem med bestemte blogger jeg har sett innlegg om dette nylig fordi de er rettet mot gjennomsnittlig, små tid investorer En ting jeg har lagt merke til er at hvert av disse innleggene inneholder tilknyttede lenker til Forex trading nettsteder Mens jeg ikke har noe imot å prøve å tjene penger fra blogginnleggene dine Jeg gjør det også, en ting jeg aldri vil gjøre, er å anbefale et produkt eller en tjeneste til mine lesere at jeg ikke ville anbefale til min egen familie. Det faktum at de tilknyttede koblingene var utbredt i disse innleggene forteller meg En av to ting. Enhver blogger skriver innlegg om ting de ikke forstår helt, eller de er bevisst villede deres målleser for å få affilierte henvisninger. Jeg er ikke sikker på hva som ville være verre. For noen bloggere som har eller planlegger å Anbefaler Forex trading til sine lesere Jeg utfordrer deg til å sette pengene dine der munntastaturet ditt er. Med mindre du har erfaring med handel med Forex, og enda viktigere, tjener penger i Forex over en betydelig tidsramme Ikke anbefale det til leserne dine. Nyt dette innlegget Vil du være sikker på at du ikke savner noen fremtidige innlegg. Pass på å abonnere på RSS-feed hvis du ikke har gjort det allerede, og vær sikker på å holde kontakten på Facebook og Twitter. Jeg må si jeg er helt enig Handel Forex eller annen type marked vil bare resultere i tap Alternativer trading er en dårlig bedrift Du kan ganske enkelt ikke tjene penger fordi det ikke er noen konsistens til disse markedene. Jeg har vært trading forex for en antall år Fryktelig, jeg har mistet mye penger og tid jeg trodde jeg hadde en naturlig kanten som hadde et menza-nivå iq, kombinert med god ledig tid. Min vinnende strategi ble for alltid oppdatert, og tiden ble brukt tilbake testing og påføring med små mengder Til slutt vil frustrasjon overta og innflytelsen vil øke Etter stor fortjeneste, var det store tap. Ingenting fungerte Jeg gir opp. Alle forex trading utgjør er gambling. Tid til å kaste den inn og gå videre til noe som ikke er for godt til å e sant Og hvis du leser denne advarselen og bestemmer deg for ikke å lytte, kan jeg ikke skylde deg at jeg var i skoene dine en gang så jeg forstår helt. Jeg beklager, jeg må være uenig Du kan tjene gode penger på valutamarkedet, bare de de fleste veiviser og handelshemmeligheter på nettet er ubrukelige For å slå banker og investeringshus må du velge en stor nok tidsramme. Jeg bruker 4h diagrammer og handler bare signaler der, fordi de er relevante nok. Hvis du hopper inn og ut hvert par timer, hvor har du tenkt å tjene din fortjeneste Gi markedet plass og tid til å gi deg fortjenesten Det er derfor de fleste handelsfolk løs, fordi de handler på en tidsramme som ikke passer til deres evner og evner. På 4t diagrammer er tilstrekkelig til å handle i noen få dager Hvis tidsrammen din er stor nok, har du ikke lyst til å bry deg om hva Draghi eller de andre sier Også, ikke handler grunnleggende, hold deg til de tekniske og Og om bankene og investeringshusene er så store skudd, som de sier R ead noen analyser og prognoser fra dem som er datert tilbake noen måneder og sjekke om de hadde rett eller ikke. Mest sett vil du se at de selv har ingen anelse om hvor markedet beveger seg på lang sikt. De har bare gode penger. ledelse og mye tid for en bank, er det ikke noe problem å holde en million tapende posisjon over måneder før markedet blir. For deg som privatpersoner kan dette være et problem. Og en ting til de fleste mislykkede handelsfolk løs fordi de sekulerer, det vil si at de handler hva de forventer at det kan skje, og ikke hva som virkelig skjer. Det var også min feil i lang tid og tapte også mye penger før jeg endret hele visningen, hvordan jeg ser markedet. Og merk at jeg Jeg prøver ikke å selge noen mirakelbøker eller nettsider her. Jeg vil bare legge til noe som jeg jobber med, hvis vi blir hjulpet, så vær så snill. Vær ærlig med deg selv om hva du synes om penger. lærte penger er roten til alle evi Jeg elsker kjærligheten Hater du ondskap eller elsker deg Åpenbart hater du ondskap Du er en god person Nå, hvem er bak det sitatet om penger ondt osv. Jeg skal si at de som kontrollerer pengemengden er de som matet det leksjon vidt og bredt slik at de ville ha all den pengekraften de ønsket. Problemet løst, du tjener ikke penger fordi du hater det. Jeg er enig med alle kommentarer. Men hvis du er i med den smaleste amout, gjør mange operasjoner samtidig, la operasjonen gå i dag stopper du tapt eller du får tid til handel Du vil bemerke at markedene beveger seg raskt to ganger eller tre ganger svake Dens verst enn å spille meglerne og bankene tok pengene til de smaleste investorene Takk, jeg trodde at jeg er alene i denne dårlige virksomheten Dont prøvd det er vanskelig å vinne og det er så lett å tape. Hemmeligheten til å være vellykket i forex er veldig grunnleggende. 1 tidssyntid forstå prisaksjon for å kunne virkelig forstå prisbevegelsen som den fører til rødt flagg økonomisk utgivelser.2 Parvalg alltid traade de svakeste parene mot de sterkeste.3 Strategiene bruker ikke indikatorer bruker ikke støtte eller motstandslinjer eller trender. Det er her de smarte pengene tar pengene dine.4 Riskkontroll har aldri mer enn 2 prosent Sum kapital i fare når som helst og bruk alltid et stoppfall hvis du har mulitple oppføringer på samme par på forskjellige nivåer enn sørg for at de er i ferd med å være dekket og dekket før du åpner flere ordrer.5 Skalpering og daghandel er en tapende metode du blir drept på spre også du har vanligvis 3 dager i uken med et veldig stramt utvalg.6 Handelsbøker er ikke gode for handel Jeg har lest hver handelsbok noensinne skrevet og kan ærlig si at jeg ikke har lært noe verdifullt fra noen av dem.7 strategikanten jeg handel strategier som har en påvist matematisk kant bevist over tusenvis av handler Hvis du handler et system, og du vet ikke om det har en kant enn du bor på håp, ikke logikk.8 disiplin Hver strategi har wining og los Ing er den tiden hvor de dårlige handelsmenn blåser ut når de har 10 vinnere på rad, begynner de å tro at de er veivisere og begynner å plassere mye større handler som aldri ender godt. Hver strategi har en nedtredelsesperiode på en gang, det er ikke uvanlig for Jeg har 20 tap på rad Dette er hvor dårlige handelsmenn begynner å øke der innsatsstørrelsen for å gjenvinne de forrige tapene Dette vil trolig utgjøre 90 prosent av kontoblowouts.9 Aldri gjennomsnittlig ned på dine muligheter vil det rive din konto før eller senere .10 din strategi skal være logisk ha en kant og har svært små beslutningsproblemer.11 bare kjøp på oksestenger bare selg på bjørnestenger glem toppanalyse og trenden er vennen din og sammenløp disse ordene blir fortalt av folk som ikke handler full tid for det meste clueless pretenders.12 tidsramme utvalg hvis din handel av daglige diagrammer i motsetning til t0 1 time diagrammer din drawdown periode vil være mye lengre rett og slett fordi du har lessor trades og du handelsstørrelse vil være m uch greater.13 pros risker liten for å vinne stor det er 2 store kanter i handel som ingen pro vil fortelle deg 1 er den andre du vil jobbe det selv hvis du seriøst nok til å bli en lønnsom handelsmann. Nå for den delen som få rik rask guruer vil ikke fortelle deg. Ikke hver kropp kan være en lønnsom handelsmann uansett hvor hardt de prøver det så enkelt, er det ikke annerledes enn å være skuespiller eller hjernekirurg eller fotballspiller. Det tar tid å lære kunsten å handle min 6000 timer med skjermtid, ikke inkludert ttradevalg og backtesting. Ive tilbrakte år stirrer på dataskjermer minimum 14 timer på handelsdager pluss ser på min iphone et par ganger om natten når jeg er i seng. glem om grunnleggende analyse, jeg konsekvent mistet i 5 år med det det blir deg til en prediktor og ikke en reaktor. Jeg har vært handel forex i over 10 år Det tok meg 6 år og ca 10000 timer med å miste og vinne, men for det meste å miste jeg har prøvd hver metode som er opprettet, og de fleste er totalt søppel også mistet hundre tusen dollar i denne tiden. Når jeg snakker med folk som har prøvd fx og sier det er en svindel, er det vanligvis en lignende historie. De dro til et seminar på helgen, åpnet en 10k-konto og forventet å være rik på julen. Eller de var i topp 1 prosent av skolen deres og tanke etterretning var det som ville være nøkkelen til suksess. De viktigste tingene er disiplin, det tar mange år å mestre og designe din egen strategi som passer din personlighet. Markedet er mest ren form for ærlighet Det bryr seg ikke hvilken farge huden din er hvilken skole du dro til, om din rike eller fattige alle som matere er hvis du vinner eller mister, og hvis du virkelig vil tjene penger i forex, er det en lang vanskelig vei, men jeg takker gud hver dag, jeg sitter fast med den. Forex Trader. Jeg er glad for å kunngjøre at vår nettside er satt opp endelig og sakte har vi startet med våre aktiviteter. Vi er ikke komplette siden vi har mer jobb med sikringsfond registrering, men det er. Du har Legg merke til i det siste at jeg er han re sjelden og mindre og mindre hver uke Det er fordi den viktigste perioden på 14 års handels karriere er nær, og jeg må bestemme noen. Jeg håper at du er klar over at dette er det viktigste spørsmålet når du bestemmer deg for å handle forex på lang sikt eller når du allerede handler og mister pengene. 31. mai klarte jeg en AUD USD-analyse og forutsigelse av mulig neste trekk i markedet. Se hvor nøyaktig min daglige analyse var, og vær så snill å skrive hvordan. Har du noen gang forestilt deg hvordan forex trading floor ser ut og hvordan de store aktørene handler Hvis du ikke, begynner å tenke på det nå Hvorfor Vel, snart du skjønte. Mark mistet all sin hovedstad flere ganger mens han lærte å handle, inkludert en anledning da han mistet mer enn hele sin nettoverdi I 1982 solgte han nakne samtaler. Vel, det er ikke lett å svare på dette veldig delikate spørsmålet, men jeg skrev på min risikoside at du alltid bør bruke et stoppforsinkelse for å forhindre at du er kapital fra. Jeg skrev denne artikkelen for et år siden, men jeg forklarte ikke at noen av meglerne bruker denne metoden til å svindle klientene Ja, de skal jeg prøve. Dette er mitt handelsbord og alt jeg kan si for begynnelsen av denne artikkelen er at jeg trenger flere skjermer Ja, flere skjermer er svært viktige for seriøst. De fleste mennesker søker etter en enkel måte å bli rik på, og jeg vet det meste av forexhandlerne tror det samme Men som jeg alltid skrev i min. Sannheten om Forex Forex Brokers og hvorfor du vil miste. Så, du Vil du handle Forex Gjøre penger og bli rik Alt det selvfølgelig, fra komforten til ditt hjem, ville det ikke vært fint Bare forestill deg Du våkner om morgenen, går til kjøkkenet, lager deg en kopp kaffe, sitte foran skjermene dine og stirrer på EURUSD-diagrammet, prøver å få en følelse for hvilken vei markedet er på vei. Du trenger ikke å bekymre deg for å være sent på kontoret og pendle i den fryktelige trafikken, bytte tog, fly, sykler og gud vet hva annet bare for å komme på jobb i tide og så billig som mulig. Det er for l osers Du er annerledes du er en Trader Utstyrt med 500 dollar, en MT4-plattform, noen gratis Forex nyhetssider og viljen til å erobre verden, du er godt på vei til nå. Dette kurset er ikke for alle Dette kurset er for folk som vil vite hvordan Forex Brokers jobber mot deres kundes beste interesser Kurset vil avdekke hvordan Forex Brokers opererer og avslører de forskjellige måtene som kan skade deg Mens jeg ikke kommer inn i det aller grunnleggende om å forklare hva som er et pip og hva er et valutapar, det meste av innholdet er avgjørende for Forex Traders og gjelder både for nybegynnere og eksperter .- Lær hvorfor det er så mange meglere der ute og hvorfor de er alle de samme .- Lær hva Forex Brokers gjør, for å lage du mister penger selv om du har en lønnsom strategi. - Lær alle triksene Forex Brokers vil ansette for å få innskudd og sørge for at du mister det. - Forstå hvorfor det er lite sannsynlig at du vil kunne handle for å leve. . Enhver tenker på Forex Trading eller allerede gjør det.,,..Historie av Online Forex. Inside en Forex Broker. Forex Broker - STP. ECN Forex Brokers. Hybrid Forex Brokers. Tricks Forex Brokers vil bruke mot deg. Restriksjoner på scalping. IDs og Dokumenter er ikke nok. Hvorfor du ikke bør bruke dem. Forskriftene er ikke der for å hjelpe deg. Hvordan klage og få resultater. Mitt råd til deg. Den økonomiske maskinen av Ray Dalio er også gratis på youtube. Ray Dalio s Economic Machine 1 2.Ray Dalio s Economic Machine 2 2.Forex and Commodities Trader.3,9. 1 073. Det hele startet i 2005 da jeg først jobbet hos Geneva Trading Advisers i Sveits - et lite fond med en ung og dynamisk prop trading desk ledet av FX veteraner med flere tiår med erfaring som FX Trading Trading i alle de store bankene der jeg lærte alt om Forex og Commodity Trading og handlet min egen bok i ca 3 år Etter det flyttet jeg over til London for å jobbe for en Forex Broker og endte opp med å lære bransjens inn og ute og forsto at det er stor forskjell mellom Retail Forex Trading og Fond Institutional Trading Jeg har blitt sliten av å se Retail Forex Traders mister pengene sine og blir løyet til og manipulert daglig og besluttet å gjøre noe med det. I tillegg til FX, handler jeg også varer og aksjer mens de holder seg borte fra derivater Jeg handler ikke daglig, og bare når det er en mulighet for at jeg kan se og forstå mine forelesninger, lover ikke å gjøre deg rik eller lære en hemmelighet som umiddelbart vil gjøre du er lønnsom Jeg vil heller prøve å forklare hvordan hele systemet fungerer og hvordan markedsdeltakere tenker og driver.

No comments:

Post a Comment